Dlaczego preferuję Oriflame od innych marek?

Kosmetyki marki Oriflame poznałam jakiś czas temu dzięki koleżance. Chcąc zarobić odrobinę pieniędzy, postanowiła zostać konsultantką. Przy pierwszych zakupach zdecydowałam się na balsam do ciała, ale jedynie po to, by nie sprawić jej przykrości. Nie przyszło mi wówczas do głowy, że kosmetyk proponowany w sprzedaży bezpośredniej wzbudzi mój zachwyt na tyle, że postanowię spróbować także innych kosmetyków firmy. Dzisiaj wiem, że kosmetyków sygnowanych marką Oriflame nie zamienię na te innych firm. Dlaczego tak mówię? O tym krótko niżej.

Kosmetyki sygnowane marką Oriflame podbiły moje serce przede wszystkim bardzo dobrą jakością. Jestem właścicielką skóry wrażliwej, która reaguje silnymi podrażnieniami na wiele kosmetyków. W wypadku tych marki Oriflame nic złego się z moją skórą nie dzieje. Jest doskonale odżywiona, wygładzona, nie wysusza się nadmiernie. Nie zaczyna się również robić tłusta. Jest promienna, wygląda zdrowo i pięknie. W kosmetykach, które kupuję nie znalazłam żadnych groźnych substancji.

kobietaRewelacyjna jakość idzie w wypadku firmy Oriflame w parze z bardzo korzystną ceną. Nie będę zaprzeczać – w wypadku kosmetyków znaczenie dla mnie jakość, ale nie chcę także przepłacać. Mój budżet jest niestety ograniczony, w związku z tym wybierając kosmetyki zawsze biorę też pod uwagę ich cenę. W wypadku firmy Oriflame za niewygórowane pieniądze otrzymuję preparaty kosmetyczne , które cechuje doskonała jakość.

Zaletą w wypadku kosmetyków Oriflame jest również to, że aby je zakupić nie muszę nawet na moment wychodzić z domu. Regularnie do moich rąk trafia katalog, z którego wybieram sobie to, co aktualnie jest mi potrzebne. Składam zamówienie i zwyczajnie czekam aż zostanie zrealizowane. Gdy jest gotowe, kosmetyki przynosi mi moja koleżanka, która ciągle jest konsultantką w firmie Oriflame. Dzięki temu mogę zaoszczędzić naprawdę wiele czasu. Równocześnie zakupy robię w wyjątkowo komfortowych warunkach, czyli we własny domu, popijając ulubioną kawę lub herbatę. Obecnie wiem, że nie chcę stosować żadnych innych kosmetyków.