Jak wygląda praca konsultantki Oriflame?

Niezbyt korzystna sytuacja na polskim rynku pracy oraz niesatysfakcjonujące zarobki w wielu branżach sprawiły, że naprawdę dużo przedstawicielek płci pięknej decyduje się na szukanie dodatkowego zajęcia. Tym, które z całą pewnością można wziąć pod uwagę jest zostanie konsultantką cieszącej się popularnością wywodzącej się ze Szwecji firmy Oriflame. Jak wygląda ta praca? Dla jakich kobiet jest najlepsza? Czy każda kobieta może zostać konsultantką?

kosmetyki8Praca konsultantki wywodzącej się ze Szwecji firmy Oriflame ma postać sprzedaży bezpośredniej. Oznacza to, że pani, która zdecydowała się wykonywać ten zawód musi być świadoma konieczności bezpośredniego kontaktu z klientkami. Praca zaczyna się od dostarczenia zamierzającym zrobić zakupy przedstawicielkom płci pięknej katalogu. Prezentowane są w nim oferowane w danym momencie kosmetyki. Klientka wybiera potrzebne jej preparaty oraz składa zamówienie. Po przyjęciu zamówienia konsultantka musi skontaktować się z firmą, przekazując zamówienie do realizacji. W precyzyjnie ustalonym czasie do konsultantki przychodzi paczka, w której znajdują się wszystkie zakupione kosmetyki. Klientka reguluje należność za zamówienie. Konsultantka otrzymuje prowizję od każdego sprzedanego kosmetyku. Im więcej w związku z tym sprzeda, tym więcej może zarobić. Z tego powodu tak istotne jest, aby stworzyć dużą sieć klientek, które regularnie kupują kosmetyki. Chcąc osiągnąć niemały zysk, należy robić wszystko, aby dotrzeć do naprawdę dużej liczby kobiet, które potencjalnie będą kupowały oferowane kosmetyki.

ze względu na to, że sprzedaż kosmetyków sygnowanych marką Oriflame odbywa się na zasadzie bezpośredniej jest to zajęcie właściwe dla kobiet, które są otwarte i nie mają większych trudności z nawiązywaniem kontaktów z innymi. Im szybciej nawiązuje się relacje z innymi, tym rzecz jasna lepiej. Znaczące jest również, aby umieć namówić do zakupu te klientki, które są niezdecydowane. Równocześnie trzeba pamiętać, aby klientek nie oszukiwać – oszukana klientka zrobi zakupy jedynie raz. Więcej się na nie bez wątpienia nie zdecyduje. Ostatecznie się to więc nie opłaca.